جمعه ۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

دختربچه 3 ساله پس از آ‌نکه یک اسلحه را از زیر تختخواب پدرش پیدا کرد، در هنگام بازی کودکانه به سمت برادر 2ساله‌اش شلیک کرد و او را کشت.

صفحات حوادث روزنامه‌های آمریکا در آخرین روز هفته گذشته به ماجرای مرگ دلخراش کودک 2 ساله‌ای پرداختند که توسط خواهر 3ساله‌اش هدف قرار گرفته و کشته شد.

در این ماجرای وحشتناک که چهارشنبه گذشته در باکرس‌فیلد کالیفرنیا رخ داد، آرینا سوتو، کودک 3 ساله خانواده سوتو، در حال بازی با برادر کوچکش برای لحظاتی به اتاق خواب پدرش رفت و در آنجا اسلحه‌ای را که زیر تخت پنهان شده بود پیدا کرد.

دختر خردسال، لحظاتی بعد با برداشتن این اسلحه به سراغ برادرش رفت و در حالی که سعی می‌کرد ادای قهرمانان فیلم‌هایی را که دیده بود دربیاورد، دستش را روی ماشه قرار داد و شلیک کرد.

با شنیدن صدای شلیک گلوله، مادر کودکان به سرعت به سراغ آنها رفت و در این لحظه بود که جسد غرق در خون پسر 2 ساله خانواده را دید که روی زمین افتاده بود. با گزارش این ماجرا، ماموران اورژانس و پلیس به سرعت به محل حادثه رفتند اما کودک خردسال در همان لحظات اولیه بر اثر اصابت گلوله‌ای به قفسه سینه‌اش جان باخته  بود و به این ترتیب تحقیقات پلیسی آغاز شد.

در حالی که بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد ادعای مادر کودکان درباره شلیک آریانا به برادرش صحت دارد، کارآگاهان تحقیقات خود را بر این موضوع متمرکز کردند که آیا پدر و مادر کودکان در زمینه نگهداری اسلحه  کوتاهی کرده‌اند؟‌

جورج تری رئیس پلیس منطقه می‌گوید که این دختر بچه 3ساله به‌صورتی تصادفی اسلحه کالیبر 45 نیمه اتوماتیک را در خانه پیدا کرده و با آن به سمت برادرش شلیک کرده است.

کد خبر 82418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز